strategischCommunicatiemanagment
Strategisch communicatiemanagement

Focus op de ontvanger

Elsje Van Betsbrugge

Een overzichtelijke, duidelijke en eenvoudige communicatiestrategie is essentieel om een goede relatie met uw publieksgroepen op te bouwen. In een snel veranderende maatschappij is dat niet gemakkelijk. De media die we gebruiken worden immers steeds abstracter en sneller. Bovendien vervaagt de grens tussen zender en ontvanger steeds meer en vallen de grenzen tussen diverse communicatiedisciplines vaker weg.

Strategisch communicatiemanagement benadrukt dat een organisatie vertrekt vanuit haar publieksgroepen en niet meer vanuit zichzelf. Outside-indenken is de kern waar alles rond draait. De auteur behandelt de impact van de digitale (r)evolutie en schetst het belang van een corporate communicatieplan.

Ook deze topics krijgen een prominente plaats:

  • issue- en crisismanagement
  • public affairs en lobbying
  • arbeidsmarktcommunicatie

Bekijk de inhoudsopgave

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb
Kan ik u helpen?

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren! 

Ga naar Printing On Demand voor prijssimulaties en bestellingen. 

Meerdere uitgaven combineren of eigen materiaal toevoegen?

Ik bekijk graag met u of Publishing On Demand mogelijk is. 

Hebt u een andere vraag?

Bent u op zoek naar meer informatie over een titel of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!

Asella De Vos
0472 40 39 55
asella.de.vos@vanin.be