strategischCommunicatiemanagment
Strategisch communicatiemanagement

Focus op de ontvanger

Elsje Van Betsbrugge

Een overzichtelijke, duidelijke en eenvoudige communicatiestrategie is essentieel
om een goede relatie met uw publieksgroepen op te bouwen. In een snel
veranderende maatschappij is dat niet gemakkelijk. De media die we gebruiken
worden immers steeds abstracter en sneller. Bovendien vervaagt de grens
tussen zender en ontvanger steeds meer en vallen de grenzen tussen diverse
communicatiedisciplines vaker weg.

Hoewel Strategisch communicatiemanagement nog vaak tussen vroeger en nu

balanceert, benadrukt het boek dat een organisatie vertrekt vanuit haar publieksgroepen en niet meer vanuit zichzelf. Outside-indenken is de kern waar alles rond draait. 

De auteur behandelt de impact van de digitale (r)evolutie en schetst het belang van een corporate communicatieplan. Ook deze topics krijgen een prominente plaats:

  • issue- en crisismanagement
  • public affairs en lobbying
  • arbeidsmarktcommunicatie
Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren! 

Ga naar Printing On Demand voor prijssimulaties en bestellingen. 

Hoe kan ik u helpen?

Op zoek naar meer informatie over een boek of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!

Asella De Vos
0472 40 39 55
asella.de.vos@vanin.be