SoftSkills
Soft skills. Hard nodig

In management en communicatie

Gitte Dockx, Tom Goossens

Soft skills. Hard nodig benadert communicatie en management vanuit een originele
invalshoek.. Dit handboek geeft studenten en professionals niet enkel de nodige
vakkennis en vaardigheden mee, maar focust ook op soft skills.

Soft skills, de zachte attitude op de werkvloer. Tegelijk zijn soft skills de kwaliteiten
die je het hardste nodig hebt om je werk goed te doen. Deadlines respecteren, jezelf

flexibel opstellen, omgaan met feedback en kritiek: het zijn maar een paar voorbeelden van skills die je als werknemer mo├ęt bezitten. Dat vindt elke werkgever. Van de kleinste kmo tot de grootste multinational. En in eender welke sector. 

Soft skills. Hard nodig behandelt onder meer:

schrijven en spreken met effect;
informatie verzamelen;
management en planning;
maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Dit boek leert je om je soft skills aan te pakken en om ze juister in te schatten.
Daarmee focust Soft skills. Hard nodig op kwaliteiten die in opleidingen al te lang
links bleven liggen. En verkleint het de kloof tussen young professionals en hun toekomstige werkgevers.

Bekijk de inhoudsopgave

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren! 

Ga naar Printing On Demand voor prijssimulaties en bestellingen. 

Hoe kan ik u helpen?

Op zoek naar meer informatie over een boek of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!

Asella De Vos
0472 40 39 55
asella.de.vos@vanin.be