CharityManagement
Charity management

Implementatie in uw marketingstrategie

Ingrid Frenier - Stefan Ruysschaert

Waarom wordt er steeds meer aan mensen gevraagd zich te engageren voor een
goed doel? Hoe groot is het menselijke engagement als vrijwilliger en donateur in
een periode waarin de economie achteruitgaat?

Charity management. Implementatie in uw marketingstrategie bestudeert de
fondsenwervende technieken als onderdeel van een nieuwe economie: fondsenwerving
als een nieuwe marketingtool.

De veranderingen in de economische realiteit dringen er steeds meer op aan dat
bedrijven deze technieken niet meer alleen voor het goede doel gebruiken, maar
ook om hun product een meerwaarde te geven.

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren! 

Ga naar Printing On Demand voor prijssimulaties en bestellingen. 

Hoe kan ik u helpen?

Op zoek naar meer informatie over een boek of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!

Asella De Vos
0472 40 39 55
asella.de.vos@vanin.be