DistibustiekanlenMarketingperspectief
Distributiekanalen in marketingperspectief
Leen Lagasse

Distributiekanalen in marketingperspectief behandelt het distributiebeleid van
ondernemingen. Hoewel het boek eender welk type organisatie als conceptueel
vertrekpunt neemt in het eerste hoofdstuk, ligt de verdere klemtoon op de
commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en
distribuanten. De wisselwerking van het distributiekanaal en zijn actoren –
waaronder de moderne, digitaal geconnecteerde consument – met de sterk
veranderende omgeving wordt hierbij sterk beklemtoond.

Het boek baseert zich niet alleen op de recente wetenschappelijke literatuur die de
commerciële distributieproblematiek probeert in kaart te brengen en te verklaren,
maar maakt ook stelselmatig de vertaalslag naar de realiteit van het hedendaagse
Belgische distributielandschap
dat immense veranderingen ondergaat omwille
van het sterk gewijzigd koopgedrag. Naast de onmisbare theoretische denkkaders
en -concepten ontmoet de lezer dan ook heel wat recent Belgisch cijfer- en
feitenmateriaal.

Distributiekanalen in marketingperspectief is uitstekend geschikt als basiscursus
voor diverse vormen van hoger onderwijs, maar zal ook wie professioneel begaan
is met het reilen en zeilen van de distributiekanalen beslist aanspreken.

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren! 

Ga naar Printing On Demand voor prijssimulaties en bestellingen. 

Hoe kan ik u helpen?

Op zoek naar meer informatie over een boek of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!

Asella De Vos
0472 40 39 55
asella.de.vos@vanin.be