Marketingbeleid
Marketingbeleid

theorie en praktijk

Walter van Waterschoot - Leen Lagasse - Robert Bilsen

Kritische synthese en interpretatie van de belangrijkste basisconcepten- en methoden
uit het marketingdomein, waaronder:
  • marketingmix
  • soorten marketing
  • de vier p’s
  • marketingplanning en -strategieën
Het boek vertrekt van een zeer grondige en duidelijke omschrijving van het
marketingbegrip:
  • met veel aandacht voor marketinganalyse, de studie van de marketingomgeving en het koopgedrag in het bijzonder
  • met de nadruk op de wisselwerking concept-voorbeeld
  • ondersteund met heel wat illustratiemateriaal, vooral van eigen bodem, maar met aandacht voor Europese en mondiale evoluties.
Marketingbeleid: theorie en praktijk richt zich tot:
  • marketingpractici die een grondige marketingkennis willen behouden en de wetenschappelijke evoluties in hun domein willen volgen
  • studenten van universiteiten, hogescholen en gespecialiseerde marketingopleidingen

Bekijk de inhoudsopgave

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb
Kan ik u helpen?

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren! 

Ga naar Printing On Demand voor prijssimulaties en bestellingen. 

Meerdere uitgaven combineren of eigen materiaal toevoegen?

Ik bekijk graag met u of Publishing On Demand mogelijk is. 

Hebt u een andere vraag?

Bent u op zoek naar meer informatie over een titel of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!

Asella De Vos
0472 40 39 55
asella.de.vos@vanin.be