2018_marktonderzoek
Marktonderzoek in rechte lijn
Marc De Laet - Pol Toye

Hoe pakt u als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek

concreet aan? Marktonderzoek in rechte lijn begeleidt u stap voor stap door het volledige onderzoeksproces en bespreekt de technieken van kwantitatief en kwalitatief onderzoek.

  • Helder en toegankelijk taalgebruik
  • talrijke praktijkvoorbeelden en cases
  • praktijkgerichte oefeningen
Een handige leidraad voor alle studenten en marketingpractici bij het ontwerpen,
uitvoeren, opvolgen en uitbesteden van marktonderzoek in al zijn facetten.

Extra onlinemateriaal

  • originele cases
  • PowerPointpresentatie
  • oplossingen voor de docent

Bekijk de inhoudsopgave

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb
Kan ik u helpen?

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren! 

Ga naar Printing On Demand voor prijssimulaties en bestellingen. 

Meerdere uitgaven combineren of eigen materiaal toevoegen?

Ik bekijk graag met u of Publishing On Demand mogelijk is. 

Hebt u een andere vraag?

Bent u op zoek naar meer informatie over een titel of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!

Asella De Vos
0472 40 39 55
asella.de.vos@vanin.be