MarktonderzoekRechteLijn
Marktonderzoek in rechte lijn
Marc De Laet - Pol Toye

Hoe pakt u als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek

concreet aan? Marktonderzoek in rechte lijn begeleidt u stap voor stap door het volledige onderzoeksproces en bespreekt de technieken van kwantitatief en kwalitatief onderzoek.

  • Helder en toegankelijk taalgebruik
  • talrijke praktijkvoorbeelden en cases
  • praktijkgerichte oefeningen
Een handige leidraad voor alle studenten en marketingpractici bij het ontwerpen,
uitvoeren, opvolgen en uitbesteden van marktonderzoek in al zijn facetten.

Extra onlinemateriaal

  • originele cases
  • PowerPointpresentatie
  • oplossingen voor de docent

Bekijk de inhoudsopgave

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren! 

Ga naar Printing On Demand voor prijssimulaties en bestellingen. 

Hoe kan ik u helpen?

Op zoek naar meer informatie over een boek of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!

Asella De Vos
0472 40 39 55
asella.de.vos@vanin.be