CharityManagement
Charity management

Implementatie in uw marketingstrategie

Ingrid Frenier - Stefan Ruysschaert

Waarom wordt er steeds meer aan mensen gevraagd zich te engageren voor een goed doel? Hoe groot is het menselijke engagement als vrijwilliger en donateur in een periode waarin de economie achteruitgaat?

Charity management. Implementatie in uw marketingstrategie bestudeert de
fondsenwervende technieken als onderdeel van een nieuwe economie: fondsenwerving als een nieuwe marketingtool.

De veranderingen in de economische realiteit dringen er steeds meer op aan dat bedrijven deze technieken niet meer alleen voor het goede doel gebruiken, maar ook om hun product een meerwaarde te geven.

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb
Kan ik u helpen?

Een boek op maat in enkele clicks?

Met Blend kunt u eenvoudig een boek op maat samenstellen. Kies uit hoofdstukken van De Boeck of voeg uw eigen lesmateriaal toe. Een boek op maat kan al vanaf 10 exemplaren!

Hebt u een andere vraag?

Wenst u een beoordelingsexemplaar of hebt u een andere vraag? Ik sta voor u klaar!
asella.de.vos@vanin.be