Cover_Distributiekanalen_2018
Distributiekanalen in marketingperspectief
Leen Lagasse

Distributiekanalen in marketingperspectief behandelt het distributiebeleid van ondernemingen. Hoewel het boek eender welk type organisatie als conceptueel
vertrekpunt neemt in het eerste hoofdstuk, ligt de verdere klemtoon op de commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en distribuanten. De wisselwerking van het distributiekanaal en zijn actoren – waaronder de moderne, digitaal geconnecteerde consument – met de sterk veranderende omgeving wordt hierbij sterk beklemtoond.

Het boek baseert zich niet alleen op de recente wetenschappelijke literatuur die de commerciële distributieproblematiek probeert in kaart te brengen en te verklaren, maar maakt ook stelselmatig de vertaalslag naar de realiteit van het hedendaagse Belgische distributielandschap dat immense veranderingen ondergaat omwille van het sterk gewijzigd koopgedrag. Naast de onmisbare theoretische denkkaders en -concepten ontmoet de lezer dan ook heel wat recent Belgisch cijfer- en feitenmateriaal.

Distributiekanalen in marketingperspectief is uitstekend geschikt als basiscursus
voor diverse vormen van hoger onderwijs, maar zal ook wie professioneel begaan
is met het reilen en zeilen van de distributiekanalen beslist aanspreken.

Bekijk de inhoudsopgave

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb
Kan ik u helpen?

Meerdere uitgaven combineren en/of eigen materiaal toevoegen?

Met Blend kunt u een boek op maat samenstellen vanaf 10 exemplaren.

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren!

Hebt u een andere vraag?

Bent u op zoek naar meer info over een titel of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!
asella.de.vos@vanin.be