Marketingbeleid
Marketingbeleid

theorie en praktijk

Walter van Waterschoot - Leen Lagasse - Robert Bilsen

Kritische synthese en interpretatie van de belangrijkste basisconcepten- en methoden
uit het marketingdomein, waaronder:
  • marketingmix
  • soorten marketing
  • de vier p’s
  • marketingplanning en -strategieën
Het boek vertrekt van een zeer grondige en duidelijke omschrijving van het
marketingbegrip:
  • met veel aandacht voor marketinganalyse, de studie van de marketingomgeving en het koopgedrag in het bijzonder
  • met de nadruk op de wisselwerking concept-voorbeeld
  • ondersteund met heel wat illustratiemateriaal, vooral van eigen bodem, maar met aandacht voor Europese en mondiale evoluties.
Marketingbeleid: theorie en praktijk richt zich tot:
  • marketingpractici die een grondige marketingkennis willen behouden en de wetenschappelijke evoluties in hun domein willen volgen
  • studenten van universiteiten, hogescholen en gespecialiseerde marketingopleidingen

Bekijk de inhoudsopgave

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb
Kan ik u helpen?

Een boek op maat in enkele clicks?

Met Blend kunt u eenvoudig een boek op maat samenstellen. Kies uit hoofdstukken van De Boeck of voeg uw eigen lesmateriaal toe. Een boek op maat kan al vanaf 10 exemplaren!

Hebt u een andere vraag?

Bent u op zoek naar meer info over een titel of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!
asella.de.vos@vanin.be