2018_marktonderzoek
Marktonderzoek in rechte lijn
Marc De Laet - Pol Toye

Hoe pakt u als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek

concreet aan? Marktonderzoek in rechte lijn begeleidt u stap voor stap door het volledige onderzoeksproces en bespreekt de technieken van kwantitatief en kwalitatief onderzoek.

  • Helder en toegankelijk taalgebruik
  • talrijke praktijkvoorbeelden en cases
  • praktijkgerichte oefeningen
Een handige leidraad voor alle studenten en marketingpractici bij het ontwerpen,
uitvoeren, opvolgen en uitbesteden van marktonderzoek in al zijn facetten.

Extra onlinemateriaal

  • originele cases
  • PowerPointpresentatie
  • oplossingen voor de docent

Bekijk de inhoudstafel

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb
Kan ik u helpen?

Een boek op maat in enkele clicks?

Met Blend kunt u eenvoudig een boek op maat samenstellen. Kies uit hoofdstukken van De Boeck of voeg uw eigen lesmateriaal toe. Een boek op maat kan al vanaf 10 exemplaren!

Hebt u een andere vraag?

Wenst u een beoordelingsexemplaar of hebt u een andere vraag? Ik sta voor u klaar!
asella.de.vos@vanin.be