Vak/Gamma Kies een vak Accountancy Bedrijfs- en financieel beleid Biologie Chemie Communicatie Didactiek Economie Geschiedenis Handel - Expeditie - Vervoer Health care Informatica Management en organisatie Marketing Mens en maatschappij Nederlands Recht Sales Sociologie Statistiek Wiskunde Methodes / ReeksenOperationele verkoopBestelinfoWebinar met auteur Liesbeth Huysmans Praktische info Catalogus 2020-2021 Ontdek het onlinemateriaal Contacteer uw accountmanager Graduaat Blijf op de hoogte Wat is nieuw in 2021? Klantenservice Home Hoger onderwijs Sales Operationele verkoop Delen Operationele verkoop Walter Spruyt - Liesbeth Huysmans - Jorg Spruyt In Operationele verkoop bundelen salescoach en docente Liesbeth Huysmans en salescoach Walter Spruyt hun onderwijs- en praktijkervaring in business-to-business verkoop. De focus ligt op verkoopdomeinen waarbij prospectie een belangrijk onderdeel van de verkoopactiviteit vormt: vertrekt van een wetenschappelijk kader; met tientallen scenario’s en praktijkvoorbeelden in dialoogvorm; vernieuwende inzichten verschillende tips en concreet advies Nieuw in deze editie In deze herziene editie besteden de auteurs extra aandacht aan de impact van digitale marketing en social media op het B-to-B-verkoopproces. Hoe zet je websites en social media in voor het genereren van leads? En hoe gebruik je de social sellingstrategie als aanvulling op de traditionele verkoop? Door de vele marktveranderingen en een toenemende digitalisering is de klassieke verkooppijplijn soms minder van toepassing. Eerder lag het zwaartepunt van het initiatief voor een verkoopgesprek voornamelijk bij de verkoper. Prospecten hadden vaak een latente behoefte die door het initiatief van de verkoper acuut werd. Onder invloed van de sociale media is dat zwaartepunt verschoven. Klanten zijn zich meer bewust van een behoefte en zoeken zelf naar mogelijke oplossingen. Daardoor nemen ze vaker zelf het initiatief om leveranciers te contacteren. In de nieuwe uitgave van Operationele verkoop zoomen de auteurs in op alles wat kan voorafgaan aan dit eerste gesprek met de klant, dus ook ‘social media’, en hoe de verkoper deze efficiënt kan gebruiken in zijn totale aanpak. Operationele verkoop richt zich tot studenten marketing en verkoop, beginnende en ervaren verkopers en salesmanagers. Extra onlinemateriaal oefeningenbundel docentenhandleiding overzicht inhoud bij ieder hoofdstuk DOORBLADER DE INHOUDSTAFEL VAN DE EDITIE 2020 Herbekijk het webinar met auteur Liesbeth Huysmans Kunnen wij u helpen? Een boek op maat in enkele clicks? Met Blend kunt u eenvoudig een boek op maat samenstellen. Kies uit hoofdstukken van De Boeck en voeg - indien u dat wenst - uw eigen lesmateriaal toe. Een boek op maat kan al vanaf 10 exemplaren! Hebt u een andere vraag? Wenst u een beoordelingsexemplaar of hebt u een andere vraag? Onze accountmanagers staan voor u klaar! accountmanager@vanin.be Asella De Vos (alle werkdagen behalve maandag): +32 (0)472 40 39 55 Kelly Bosschaerts (alle werkdagen behalve woensdag en vrijdag): +32 (0)476 80 01 42