fbpx Skip to content
VAN IN - a Sanoma company VAN IN - a Sanoma company
VAN IN - a Sanoma company
  • Fondamental
    • Matières
      • Français
      • Mathématiques
      • Éveil
      • Philosophie et citoyenneté
      • Néerlandais
      • Administration
      • Maternelles
    • Wazzou
      • Accès et activation
      • Manuel Numérique
      • Exercices interactifs
      • Questions fréquentes
    • Nouveautés à paraitre
    • Le Pacte d'excellence
    • Infos pratiques
      • Catalogue & liste de prix
      • Avantages VAN IN – DE BOECK
      • Agrément
      • Types d’outils
      • Enseignement à domicile
    • Actualités
    • Évènements
      • VAN IN près de chez vous 2025
  • Secondaire
    • Pacte d’excellence
      • Méthodes Pacte
      • Blog
    • Matières
      • Mathématiques
      • Français
      • Néerlandais
      • Anglais
      • Sciences
      • Géographie
      • Histoire
      • Étude du milieu
      • Économie
      • Latin
    • Outils numériques
      • Udiddit
      • iDiddit
      • Sésame
      • VAN IN Kiosque
    • Nouveautés 2025
    • Infos pratiques
      • Catalogue
      • Conditions commerciales
      • Votre guide à -50%
      • Contact pour l’enseignement secondaire
    • Actualités
    • Agrément
    • Présentation personnalisée
    • Évènements
  • Pédagogie
    • Outils pour enseigner
    • Le point sur... pédagogie
    • Action !
  • Parascolaire
    • CEB
    • CE1D
    • Réussir
    • MathEx
    • Internet, mes parents, mes profs et moi
    • Calendriers de vacances
  • Feu vert
  • Contact
  • Qui sommes-nous ?
  • Travailler chez VAN IN
  • Contact
  • Udiddit
  • iDiddit
  • Wazzou
  • Newsletter
  • Signalement des sujets sensibles
Volg ons op
Webshop
  • FR
  • NL
  • FR
  • NL
Home » Help » Page 45

    Hoe kan ik de inspiratiemap van Reken Maar! voor kleuters gebruiken?

    Wat kan ik verwachten van de instaples van Reken Maar!?

    Welke keuzes moeten er op schoolniveau worden gemaakt bij het starten met Reken Maar!?

    Hoe kan ik het beste gebruikmaken van de instructiefilmpjes van Reken Maar!?

    Op welke manier komt probleemoplossend denken aan bod in Reken Maar!?

    In hoeverre wordt er aandacht besteed aan handelend werken (het CSA-model) in Reken Maar!?

    Hoe kan ik de inspiratiemap van IJsbrekers voor kleuters gebruiken?

    Hoe worden de summatieve toetsen georganiseerd in Reken Maar!?

    Waar kan ik de leerplandoelen vinden voor de lessen van IJsbrekers?

    Is het toegestaan om lessen of blokken van IJsbrekers te verwisselen gedurende het schooljaar?

    • First
    • Previous
    • 1
    • 2
    • …
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • …
    • 79
    • 80
    • Next
    • Last
    VAN IN - a Sanoma company
    • Qui sommes-nous ?
    • Travailler chez VAN IN
    • Contact
    • Udiddit
    • iDiddit
    • Wazzou
    • Newsletter
    • Signalement des sujets sensibles
    • Fondamental
    • Secondaire
    • Pédagogie
    • Parascolaire
    • Feu vert
    • Contact
    Socials
    • Clause de non-responsabilité
    • Privacy
    • Whistle Blowing Reporting
    • Cookies

    © 2025 | Uitgeverij VAN IN, Nijverheidsstraat 92/5, 2160 Wommelgem