Wat doe ik als de activatiecode in mijn leerboek niet werkt?

Wanneer je aan de slag gaat met een nieuw leerboek van VAN IN, vind je vooraan in je boek een activatiecode die toegang biedt tot het onlineleerplatform bij jouw boek. Deze licentie is uniek en eenmalig te activeren.

 

Krijg je bij het activeren van deze code de melding dat de activatiecode reeds in gebruik is? Kies dan de situatie die bij jouw boek past en volg de juiste stappen.

 

  1. Je huurt je boek via een boekhandel
  2. Je huurt je boek via de school
  3. Je kocht je boek tweedehands aan

1 Boek gehuurd via een boekhandel

Huur je je leerboek via een boekhandel en is de licentie al geactiveerd? Neem dan rechtstreeks contact op met de boekhandel en geef de nodig informatie mee:

 

  • De titel van het boek
  • Het ISBN-nummer
  • De licentiecode die niet werkt

1.1 Lichtvis

Huur je je leerboek via Lichtvis? Dan zetten zij de licentie voor jou op hun portaal. Als deze licentie niet werkt, neem dan contact op met Lichtvis.

1.2 Standaard Boekhandel

Huur je je leerboek via Standaard Boekhandel? Dan bezorgen zij jou de juiste licentie. Als deze licentie niet werkt, neem dan contact op met Standaard Boekhandel.

2 Boek gehuurd via de school

Huur je jouw leerboek via je school en werkt de licentie niet, meld dit dan aan je leerkracht of boekenverantwoordelijke. De school kan dan contact opnemen met VAN IN via mail en een nieuwe licentie bestellen.

3 Boek tweedehands aangekocht

Kocht je jouw leerboek tweedehands aan en werkt de licentie niet, neem dan contact op met VAN IN via mail om een nieuwe licentie te bestellen.