Slimme marketing

Naar datagedreven succes voor ondernemingen

Blijf op de hoogte

Slimme marketing. Naar datagedreven succes voor ondernemingen

In Slimme marketing begeleiden onze auteurs jou richting een succesvolle en datagedreven marketingstrategie en dit vanuit zowel Belgisch als Nederlands perspectief.

 

Onze auteurs reiken met deze praktische uitgave handvaten aan voor zowel studenten als professionals voor het nemen van gefundeerde marketingbeslissingen. Een nieuw must-have marketingboek boordevol actuele cases en tools.

 

Een praktische handleiding voor een succesvolle datagedreven marketingstrategie

Concrete ondersteuning voor zowel student als professional

Ruim aanbod aan praktische voorbeelden en actuele cases van Belgische & Nederlandse KMO's

Aandacht voor toekomstige trends en innovaties zoals AI en machine learning

Een krachtige samenwerking tussen AP Hogeschool en Universiteit Antwerpen

Blijf als eerste op de hoogte

Jouw KMO in de spotlight!

 

Inspireer anderen met jouw ervaring in datagedreven marketing. Onze auteurs willen jouw verhaal horen en opnemen in onze nieuwe uitgave.

Deel je graag jouw ervaring? Neem contact met ons op en we gaan op zoek naar een passend moment.

Zet jouw KMO in de spotlight

Over deze editie

Wanneer verschijnt het boek?

April 2025 verschijnt de eerste editie van dit boek.

Een vraag over deze uitgave?

Inhoudsopgave

Doorblader alvast de inhoudsopgave

Inhoudsopgave

De auteurs

Wannes Heirman

Wannes Heirman is docent data-driven marketing en onderzoeksvaardigheden aan de AP Hogeschool Antwerpen en gastprofessor aan de Universiteit Antwerpen. Hij publiceerde meer dan 30 wetenschappelijke artikels omtrent de impact van digitalisering in internationale wetenschappelijke tijdschriften. Daarnaast heeft hij verschillende onderzoeksprojecten geleid met een focus op digitale transformatie bij KMO's. Tijdens deze projecten werkte hij vaak samen met ondernemers om de rol van digitalisering in bedrijfsvoering te onderzoeken. Sinds het behalen van zijn doctoraat in 2014 heeft hij een sterke interesse ontwikkeld in de impact van data op marketing en de digitale transformatie van KMO's.

Michel Walrave

Ook interessant voor jou?

Een vraag over ons aanbod?

Stel jouw vraag of maak een afspraak met je accountmanager. We helpen je graag verder!