Hoe kunnen we helpen?
Start
- Waarom wordt er in Reken Maar! gewerkt met getalbeelden?
- Hoe kan ik werken met Reken Maar! in een combinatieklas of graadklas?
- Waarom zijn de 1- en 2-eurocenten nog steeds aanwezig in de materialen van Reken Maar!?
- Wat zit er in de rekendozen en hoe zet ik deze materialen in?
- Waar kan ik de leerplandoelen vinden voor de lessen van Reken Maar!?
- Is het mogelijk om in een hoger leerjaar nog te beginnen met het groeiboekje van Reken Maar!?
- In hoeverre wordt er aandacht besteed aan handelend werken (het CSA-model) in Reken Maar!?
- Op welke manier komt probleemoplossend denken aan bod in Reken Maar!?
- Hoe kan ik het beste gebruikmaken van de instructiefilmpjes van Reken Maar!?
- Welke keuzes moeten er op schoolniveau worden gemaakt bij het starten met Reken Maar!?
- Wat kan ik verwachten van de instaples van Reken Maar!?
Stuur een e-mail
Verstuur je vraag via ons contactformulier. De snelste weg naar een vlot antwoord.
Bel ons
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur (op vrijdag tot 16.00 uur).
Ga in gesprek met collega's
Stel je vragen aan andere leerkrachten en deel ideeën en zelfgemaakte materialen bij onze leermiddelen.
Ontdek onze trainingen
Verken didactische tips, e-learnings en boeiende webinars voor jouw leermiddel.