strategischCommunicatiemanagment
Strategisch communicatiemanagement

Focus op de ontvanger

Elsje Van Betsbrugge

Een overzichtelijke, duidelijke en eenvoudige communicatiestrategie is essentieel om een goede relatie met uw publieksgroepen op te bouwen. In een snel veranderende maatschappij is dat niet gemakkelijk. De media die we gebruiken worden immers steeds abstracter en sneller. Bovendien vervaagt de grens tussen zender en ontvanger steeds meer en vallen de grenzen tussen diverse communicatiedisciplines vaker weg.

Strategisch communicatiemanagement benadrukt dat een organisatie vertrekt vanuit haar publieksgroepen en niet meer vanuit zichzelf. Outside-indenken is de kern waar alles rond draait. De auteur behandelt de impact van de digitale (r)evolutie en schetst het belang van een corporate communicatieplan.

Ook deze topics krijgen een prominente plaats:

  • issue- en crisismanagement
  • public affairs en lobbying
  • arbeidsmarktcommunicatie

Bekijk de inhoudsopgave

Bekijk het aanbod
asella-de-vos-thumb
Kan ik u helpen?

Meerdere uitgaven combineren en/of eigen materiaal toevoegen?

Met Blend kunt u een boek op maat samenstellen vanaf 10 exemplaren.

Wilt u slechts een deel van een uitgave gebruiken?

Printing On Demand kan al vanaf 10 exemplaren!

Hebt u een andere vraag?

Bent u op zoek naar meer info over een titel of hebt u andere vragen? Ik sta voor u klaar!
asella.de.vos@vanin.be